Skip to main content

Zahvalnost kao najviše Božanstvo

Zahvalnost kao najviše Božanstvo. Godinama sam reč skromnost prezirala, izbegavala i trudila se  da mi se ne gnuša. Dok nisam skromnost videla očima zahvalnosti. U životu sam na reč skromnost nailazila dok su ljudi opisivali druge ljude pridevima poput jadna, napaćena, siromašana, i tu uvek uleti pridev skromna. Večna rakija mučenica. Žene koje umesto dobro jutro zveknu čašicu rakije mučenice, na prazan stomak naravno.  I onda one nose najteži križ života, sudbine ili čega/koga već krive za uživanje u svojoj patnji. Zato godinama nisam mogla da pronadjem gde leži mudrost skromnosti. Od kako znam za sebe ja sam borac, rogati znak sa borbenim još jednim rogatim podznakom i jakim mesecom u lavu. Rakija mučenica nikada nije bila opcija za mene.(Loza, e to je već druga stvar). A reč skromnost nekako se uvek vezivala uz patnju. Bar na prostorima u kojima sam ja odrasla i danas živim. Skromnost je pak divna reč. Reč koja uvažava najviše Božanstvo. Božanstvo zahvalnosti. Skroman za mene danas znači biti zahvalan, na svemu što ti život pruža. Skromnost ne znači odricanje od svojih želja, ambicija i snova. Skromnost je samo zahvalnost na ostvarenim željama, snovima. Budite skromni, spokojni i najviše zahvalni.


Comments

Popular posts from this blog

Nije to moj cirkus i nisu to moji majmuni

I ne dozvolite da Vas zbune. Ne morate Vi ništa i niste Vi nikome ništa dužni. Ne igrajte nametnute uloge u tuđem cirkusu, slobodno presecite svaku pupčanu vrpcu. Ne brinite se Vi što se Oni tako brinu. Poštedite sebe dobronamernih i požrtvovanih. Rakiju mučenicu svako sam sebi ume da natoči za to Vam nije potrebno Veće Dobronamernih. A spasite se i od onih "nećemoći", "nećešuspeti", njih posebno treba izbeći. A napokon jedino ste sebi to dužni. I sve je to uredu, ne brinite neki ljudi prosto zaslužuju vaše nikada neposlato pismo, i ne zato što su toliko divni već zato što ste jedino sebi dužni da razvežete tu omču od neizrečenih stvari  koja vas sve više zateže...

Konfekcijski brojevi

Do nedavno sam mislila da znam kako treba da izgleda prava ljubav. Sada znam da ona NE TREBA. Ona to prosto jeste. Može da stane u S,M,L a nekada joj je XL taman. Uvek se uvuče u onu meru koju joj mi skrojimo. Napokon svako ima svoj vid ljubavi, a niko nema prava suditi njenim razmerama i vrednovati je. Mi smo ti koji neprestano krojimo svoj model.

When pigs fly

Dok u zoru posmatram svet, nekim drugim, smirenijim, zahvalnijim očima, nekako kroz prizmu duše , zazvoni u meni alarm koji me potseti šta zahvalnost znači. Na previše stvari, situacija pa čak i na ljude gledamo očima činjenica. Zaboravimo kako je bilo dok smo se borili da nešto postignemo  ili nam ne pada na pamet kako bi bilo ako više nikada ne bi mogli zagrliti, poljubiti, pomoći i utešiti. Pričamo priče kako sve u životu treba ceniti, a pomoć i podršku ostavljamo za neke druge dane jer naravno mi bolje znamo kada je to nekome najpotrebnije. Najpametniji smo i znamo kada treba kritikovati, kukati i proklinjati, a toplu reč i  zahvalnost ostavićemo za kasnije. Kao što ostavljamo porcelanske šolje u vitrini za posebne prilke, staro vino da odstoji još koju godinu za nešto vrednije njegovog otvaranja. Prelepu novu haljinu za neko bolje veče ili neku bitniju proslavu. Tako zagrljaje, lepe reči, pomoć i podršku ostavljamo za neke druge dane, bolje prilike i važnije proslave. Tako zahval